Тэмы па самаадукацыі ўдзельнікаў эксперыментальнага праекта
Вензавецкага дзіцячага сада-сярэдняй школы
№ п/п |
Педагог |
Тэма |
1. |
Ківуля В. П. |
Фарміраванне нацыянальнай ідэнтычнасці навучэнцаў на ўроках рускай мовы праз работу з тэкстамі. |
2. |
Абражэй Н.І. |
Фарміраванне нацыянальнай ідэнтычнасці навучэнцаў 1-2 класаў праз сістэму класных гадзін па здаровым ладзе жыцця |
3. |
Роўба А.В. |
Фарміраванне ўяўленняў аб навуковых дасягненнях беларускага народа на факультатўным занятку “Уводзіны ў аграрныя прафесіі” ў 10, 11 класах |
4 |
Ражко Т.Г. |
Выкарыстанне патэнцыялу культурных і духоўна-маральных традыцый беларускага народа ў пазакласнай рабоце па вучэбным прадмеце “Літаратурнае чытанне” ў пачатковых класах |
5 |
Карнелік С.М. |
Фарміраванне ўяўленняў аб спартыўных дасягненнях беларусаў на ўроках фізічнай культуры і здароўя |
6 |
Латушка К.В. |
Работа па праекту “Зямля пад раскідзістым вязам” як сродак фарміравання нацыянальнай ідэнтычнасці школьнікаў |
7 |
Шымко А. І. |
Фарміраванне ўяўленняў аб навуковых дасягненнях беларускага народа пры вывучэнні вучэбнага прадмета “Фізіка” ў 7 -11 класах |
8 |
Траскевіч І.П. |
Далучэнне навучэнцаў да гуманістычных агульначалавечых і нацыянальных каштоўнасцяў на ўроках працоўнага навучання |
9 |
Каліноўская К.В. |
Фарміраванне нацыянальнай самасвядомасці навучэнцаў на ўроках гісторыі Беларусі |
10 |
Блоцкая Н.В. |
Далучэнне навучэнцаў да гуманістычных агульначалавечых і нацыянальных каштоўнасцяў на ўроках беларускай мовы і літаратуры |
11 |
Хілімончык С. С. |
Фарміраванне нацыянальнай самасвядомасці ў навучэнцаў 10, 11 класаў сродкамі вучэбнага прадмета “Замежная мова” |
12 |
Жук Н. В. |
Фарміраванне нацыянальнай ідэнтычнасці навучэнцаў на ўроках матэматыкі праз рашэнне тэкставых задач |
13 |
Свіб Ж.А.н |
Фарміраванне чытацкай кампетэнтнасці малодшых школьнікаў праз творы беларускіх пісьменнікаў. |
14 |
Дзянісік Л.П. |
Фарміраванне нацыянальнай самасвядомасці выхаванцаў рознаўзроставай дашкольнай групы праз беларускія народныя гульні |
15 |
Яроміна Л.Ф. |
Далучэнне навучэнцаў да гуманістычных агульначалавечых і нацыянальных каштоўнасцяў на ўроках працоўнага навучання |