Новости проекта
Мобильное приложение Schools.by
Голосование
На якой мове Вы размаўляеце дома:
Всего 57 человек

План работы родительского университета для родителей 1-4 классов

Дата: 28 октября 2020 в 08:23, Обновлено 27 января в 20:13

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар Вензавецкага дзіцячага сада-сярэдняй школы

___________Г.І.Франюк

«____» _______________ 2021

ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН РАБОТЫ

БАЦЬКОЎСКАГА УНІВЕРСІТЭТА

I ступень — «Маё дзіця — малодшы школьнік»

для бацькоў вучняў IIV класаў

Назва раздзела, тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў

Тэрміны правядзення

Форма правя-дзення

Адказныя

1

1 клас

1.1

Тэма 1. Адаптацыя навучэнцаў у 1-м класе.

Адаптацыя навучэнцаў да школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школы

11 верасня

Лекцыя/
практыкум

Ражко Т.Г.

медыцынскі работнік

1.2

Тэма 2.Здаровы лад жыцця і рэжым дня малодшага школьніка.

Выкананне санітарна-гігіенічных норм. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласніка

20 лістапада

Вэбінар

Ражко Т.Г.

1.3

Тэма 3. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні патрыятычных і маральных кампетэнцый ў развіцці дзіцяці.

Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям'і. Значэнне прыкладу бацькоў у выхаванні дзіцяці. Значэнне сямейных традыцый пры фарміраванні ў дзіцяці грамадзянскай пазіцыі, высокамаральных прынцыпаў

22 студзеня

Круглы стол

Ражко Т.Г.

1.4

Тэма 4. Станоўчыя эмоцыі ў жыцці школьніка.

Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыянальна-пачуццёвай сферы для фарміравання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіццю станоўчых эмоцый дзіцяці

16

красавіка

Семінар-практыкум

Ражко Т.Г.

2

2 клас

2.1

Тэма 1. Заахвочванне дзіцяці да навучання, ці як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца.

Захаванне рэжыму дня — важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем дамашніх заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі вучэбнай работы дзіцяці

9 кастрыч-ніка

Семінар-практыкум/
 

Абражэй Н.І.

2.2

Тэма 2. Маральна-здаровыя адносіны ў сям’і, галоўныя правілы здаровага ладу жыцця.

Уздзеянне ўнутрысямейных адносін на псіхічнае і фізічнае здароўе дзіцяці.

Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця навучэнцаў малодшых класаў. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям'і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя

11 студзеня

Круглы стол

Абражэй Н.І.

2.3

Тэма 3. Уплыў сямі на эмацыйны стан дзіцяці, фарміраванне агульначалавечых каштоўнасцей,сацыяльнай актыўнасці навучэнцаў

Сямейны дабрабыт і сямейнае няшчасце. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнага недабрабыту. Сем’і са схаванай формай няшчасця.

Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы, фарміраванне агульначалавечых каштоўнасцей, сацыяльнай актыўнасці, псіхічнае здароўе дзіцяці

12 лютага

Лекцыя

педагог сацыяльны Блоцкая Н.В

2.4

Тэма 4. Працоўнае выхаванне дзяцей у сямі.

Выхаванне ў працы. Роля сям’і ў развіцці працаздольнасці вучня. Як навучыць сучаснае дзіця працаваць

14 мая

Майстар-клас

Абражэй Н.І.

3

3 клас

3.1

Тэма 1. Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці.

Адзнака і ацэнка ведаў навучэнцаў. Крытэрый ацэнкі. Уплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванні ў дзіцяці навыкаў самакантролю, умення працаваць самастойна, выхаванні цікавасці да ведаў

4 верасня

Семінар-практыкум

Кандзяранда Г.П.

3.2

Тэма 2. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў.

Спецыфіка развіцця ўспрымання, увагі, памяці, мыслення ў малодшых школьнікаў. Асаблівасці міжасобасных зносін. Самаацэнка малодшых школьнікаў

13 лістапада

Лекцыя

Кандзяранда Г.П.

3.3

Тэма 3. Здаровая сямя — здаровае дзіця.

Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця

15

студзеня

Практыкум

Кандзяранда Г.П., педагог

сацыяльны Блоцкая Н.В

3.4

Тэма 4. Эфектыўныя зносіны ў сямі — залог поспеху школьніка.

Сутнасць сямейных зносін. Сям’я як сістэма міжасобасных узаемадзеянняў.  Асаблівасці сямейных зносін.

Культура сямейных зносін. Уплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнавартаснае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі.

9 красавіка

Семінар-практыкум

педагог сацыяльны Блоцкая Н.В

4

4 клас

4.1

Тэма 1. Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці навучэнцаў 4-х класаў.

Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны вучэбных няўдач і поспехаў. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў

2 кастрычніка

Лекцыя

Луня Г.Л.

4.2

Тэма 2. Фарміраванне высокамаральных прынцыпаў сумленнасці, прыстойнасці, або як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей. Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у навучэнцаў. Фарміраванне правіл паводзін і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, мовы. Эфектыўныя зносіны: асноўныя складнікі

4 снежня

Анлайн кансульта-цыя

педагог сацыяльны

Блоцкая Н.В.

4.3

Тэма 3. Дзіця і камп’ютар.

Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні.

Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп’ютара вучнем. Як правільна арганізаваць працу навучэнца за камп’ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці падчас працы за камп’ютарам

5 лютага

Анлайн памяткі

Луня Г.Л.

4.4

Тэма 4. Кнігі ў жыцці школьніка.Фарміраванне правіл паводзін у грамадстве, грамадзянскай пазіцыі

Стаўленне дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце. Фарміраванне асобы на прыкладзе твораў мастацкай літаратуры

7 мая

Круглы стол

Луня Г.Л.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.